هشت دفتر نمایندگی رسانه های كشورهای اسلامی در تهران تاسیس شد
نوشته شده توسط : abbuse

' محمد جواد آقاجری' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، تلویزیون الاتحاد، شبكه المیادین، تلویزیون طه و شبكه ماهوراه ای هدهد از كشور لبنان، شبكه هلال از كشور تركیه، شبكه ورزشی الكاس و الدوری از كشور قطر و تلویزیون های العهد و الغدیر از كشور عراق را جزء هشت رسانه ای اعلام كرد كه در سال جاری مجوز تاسیس دفتر در تهران را دریافت كرده اند.

*** نمایندگی خبری 121 رسانه كشورهای مختلف در تهران

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد اكنون 121 رسانه از كشورهای مختلف جهان در تهران دارای دفتر نمایندگی هستند كه بیشترین دفاتر متعلق به شبكه های رادیو و تلویزیونی است.

آقاجری گفت: پس از شبكه های رادیو و تلویزیونی، مطبوعات با 26 دفتر، خبرگزاری ها با 25 دفتر و موسسات عكس با 12 دفتر، بیشترین نمایندگی های رسانه ای را در تهران دارند.

*** صدور بیش از یك هزار روادید برای خبرنگاران خارجی

مدیر كل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین از صدور یك هزار و 134 روادید برای خبرنگاران رسانه های خارجی در سال جاری به منظور شركت در برنامه های مختلف در ایران خبر داد.

آقاجری با بیان اینكه از تعداد روادید صادر شده طی سال جاری، 784 خبرنگار رسانه های خارجی در ایران حضور یافته اند، گفت: بیشترین تعداد حضور خبرنگاران رسانه های خارجی در سال جاری به ترتیب با 132 و 126 خبرنگار مربوط به ماه های آبان و بهمن بوده است.

*** اجرای بیش از 240 برنامه برای خبرنگاران خارجی مقیم تهران

مدیر كل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از اجرای 241 برنامه برای خبرنگاران رسانه های خارجی مقیم تهران از سوی وزارت ارشاد خبر داد و گفت: برگزاری شش نمایشگاه، 40 اجلاس و همایش و برگزاری 9 سفر خبری در سطح كشور از جمله برنامه های وزارت ارشاد برای خبرنگاران خارجی مقیم تهران در سال جاری بوده است.

*** مصاحبه اختصاصی رییس جمهور با 9 رسانه خارجی

آقاجری از دیگر برنامه های اداره كل رسانه های خارجی وزارت ارشاد برای خبرنگاران خارجی را هماهنگی به منظور انجام مصاحبه اختصاصی با دكتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری بیان كرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا كنون، 9 رسانه خارجی با هماهنگی اداره كل رسانه های خارجی وزارت ارشاد با رییس جمهوری مصاحبه اختصاصی داشته اند.

این مقام مسوول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یورو نیوز، راشا تودی، المنار لبنان، آر تی پی پرتقال، س ان ان آمریكا، الجزیره انگلیسی قطر، تله سور ونزوئلا و روزنامه واشنگتن پست را از جمله رسانه هایی بیان كرد با هماهنگی اداره رسانه های خارجی وزارت ارشاد با رییس جمهوری مصاحبه اختصاصی داشته اند.

اجتمام**9140**1572





:: برچسب‌ها: ایتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: